25 بهمن 1402
سطح | توضیح |
---|---|
۰ | هیچ اطلاعات قابل ارزیابی ندارد. |
۱ | در اصل هیچ توانایی برای استفاده از زبان بیش از چند کلمهٴ مجرد ندارد. |
۲ | امکان ارتباط واقعی وجود ندارد مگر برای اطلاعات بسیار ابتدایی با استفاده از واژگان مجرد یا قالبهای کوتاه در موقعیتهای آشنا و برای برطرف کردن نیازهای ابتدایی و فوری. مشکلات زیادی در فهم انگلیسی گفتاری و نوشتاری دارد. |
۳ | فقط میتواند مفهوم کلی را در موقعیتهای خیلی آشنا درک و منتقل کند. توقفهای مکرر در هنگام ارتباط مشاهده میشود. |
۴ | قابلیتهای ابتدایی محدود است به موقعیتهای آشنا. مشکلات مکرر در فهم و بیان منظور دارد. توانایی استفاده از زبان پیچیده را ندارد. |
۵ | دارای مهارت نسبی زبان با قابلیت درک عمومی معنا در بیشتر موقعیتها میباشد، گرچه احتمال اشتباهات بسیار وجود دارد. باید توانایی ایجاد ارتباطات اولیه را در حوزهٴ تخصصی خود داشته باشد. |
۶ | علیرغم بعضی بیدقتیها، عدم تناسبها، و نافهمیها، در کل دارای مهارت مؤثر زبانی است. قادر به استفاده و فهم زبان نسبتاً پیچیده به ویژه در موقعیتهای آشنا میباشد. |
۷ | مهارت کاملاً کاربردی زبان را داراست، گرچه با اشتباهات هرازگاهی در دقت، تناسب، و درک زبان همراهاست. در کل توانایی آن را دارد که از پس زبان پیچیده برآید و استدلالهای جزیی نگر را درک کند. |
۸ | مهارت کاملاً کاربردی زبان را داراست و تنها هرازگاهی اشتباهاتی از نظر دقت و تناسب کاربرد مرتکب میشود. ممکن است در موقعیتهای ناآشنا فهم کامل زبان صورت نگیرد. از پس مباحثات پیچیده و مشروح به خوبی برمیآید. |
۹ | مهارت کاملاً کاربردی زبان را داراست: دقیق، صحیح، روان همراه با فهم کامل. |
22 خرداد 1403
هدف از آزمون آیلتس ارزیابی افراد غیر بومی انگلیسی است که می خواهند به تحصیل، کار یا مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند. آزمون آیلتس (IE
22 خرداد 1403
1- تقلید کردن: گوش دادن به سخنان دیگران و تکرار آنچه می گویند و نحوه بیان آن ها - حتی لحن، احساسات و انتخاب کلمات - یکی از قدرتمندترین و سرگرم ک
15 اسفند 1402
هدف از ایجاد CEFR ایجاد یک چهارچوب مشترک و استاندارد برای اندازگیری مهارت و دانش زبانی افراد است.
25 بهمن 1402
آیلتس به انگلیسی (IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است...
25 بهمن 1402
آزمون تافل آی بی تی (TOEFL iBT) معیاری است برای سنجش توانایی افراد در ترکیب مهارت های زبان انگلیسی یا همان مهارت های خواندن، گوش دادن، حرف زدن و نو
15 اسفند 1402
هدف از ایجاد CEFR ایجاد یک چهارچوب مشترک و استاندارد برای اندازگیری مهارت و دانش زبانی افراد است.