• خانه
  • دوره های آموزشی
  • بسته های آموزشی
  • سوالات متداول
  • درباره ما
  • تماس با ما
Logo
  • خانه
  • دوره های آموزشی

    دوره ها

    کارگاه ها

  • بسته های آموزشی
  • سوالات متداول
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • با کیفیت ترین دوره ها و بسته ها
    بر اساس جدیدترین مباحث
    پشتیبانی حرفه ای با کارشناسان مجرب
    سیستم ارسال تیکت پیشرفته
    خرید آسان و امن در کمترین زمان
    قابلیت اعمال کد تخفیف
    آکادمی زبان آنلاین اسپیکاپ با بهره گیری از مربیان با تجربه سیستم آموزشی به روز و ارتباط مستمر با مراکز اصلی آموزش زبان در دنیا، موفقیت های چشمگیری را در طول فعالیت خود به دست آورده است.
    02144498410
    09376379084

    دسترسی سریع

    • صفحه اصلی
    • دوره ها
    • کارگاه ها
    • بسته ها
    • روش ثبت نام
    • مقالات
    • شرایط و ضوابط

    نماد ها

    enamad2enamad1

    تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای آکادمی زبان آنلاین اسپیکاپ محفوظ می باشد.

    مقالات آموزشی

    چارچوب اروپایی مشترک (به عنوان مرجع یادگیری، آموزش و ارزیابی زبان) چیست؟

    15 اسفند 1402

    چهارچوب اروپایی مشترک ( به عنوان مرجع یادگیری، آموزش و ارزیابی زبان ) چیست؟

    به انگلیسی: (Common European Framework of Reference for Languages) که به CEFR یا CEF مختصر می‌شود، راهنمایی است که برای توصیف دستاوردهای زبان آموزان زبان‌های خارجی در اروپا و به طور فزاینده‌ای در کشورهای دیگر نیز، به کار گرفته می‌شود.

    هدف از ایجاد CEFR ایجاد یک چهارچوب مشترک و استاندارد برای اندازگیری مهارت و دانش زبانی افراد است. این چهارچوب به سازمان ها و موسسات مختلف کمک می کند تا بدون نیاز به سنجش مجدد ، از توانایی های زبانی افراد (به ویژه مهاجرین و درخواست کنندگان تحصیلی) مطلع شوند.


    اهداف این چارچوب به گفتۀ طراحان آن به قرار زیر است:

    •  کمک به طراحی برنامه‌های آموزش زبان با توجه به نیاز و محتوای آن‌ها

    •  تدوین سرفصل برای دوره‌های آموزشی

    •  تدوین معیارهای ارزشیابی (با توجه به دستاوردها و نقاط قوت بجای نقایص و ضعف‌ها)

    •  ارایۀ معیار برای تهیه و تدوین مواد آموزشی و منابع درسی

    •  راهنمایی برای خود-ارزیابی در برنامه‌های خودآموز

    ​​

    CEFR مهارت های زبانی را به چهار بخش مجزا تقسیم می کند: دریافت (شنیدن و خواندن ) تولید (صحبت کردن و نوشتن)، تقابل (کلامی یا نوشتاری) و تبدیل (ترجمه کلامی یا نوشتاری). یک زبان آموز می تواند ترکیبی متفاوت از هر یک از این مهارت ها را داشته باشد. برای نشان دادن ساده مهارت های کلی زبان از حروف C2, C1, B2, B1, A2, A1 استفاده می شود.

    جدول زیر به صورت خلاصه میزان مهارت زبان مورد نیاز برای کسب هر سطح را نشان می دهد. طبیعتا هر قدر از سطح A1 به سمت C2 حرکت کنید میزان توانایی های درخواستی بالاتر می رود.

    آخرین مطالب

    22 خرداد 1403

    هدف از آزمون آیلتس ارزیابی افراد غیر بومی انگلیسی است که می خواهند به تحصیل، کار یا مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند. آزمون آیلتس (IE

    22 خرداد 1403

    1- تقلید کردن: گوش دادن به سخنان دیگران و تکرار آنچه می گویند و نحوه بیان آن ها - حتی لحن، احساسات و انتخاب کلمات - یکی از قدرتمندترین و سرگرم ک

    15 اسفند 1402

    هدف از ایجاد CEFR ایجاد یک چهارچوب مشترک و استاندارد برای اندازگیری مهارت و دانش زبانی افراد است.

    پر بازدید ترین ها

    25 بهمن 1402

    آیلتس به انگلیسی (IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است...

    25 بهمن 1402

    آزمون تافل آی بی تی (TOEFL iBT) معیاری است برای سنجش توانایی افراد در ترکیب مهارت های زبان انگلیسی یا همان مهارت های خواندن، گوش دادن، حرف زدن و نو

    15 اسفند 1402

    هدف از ایجاد CEFR ایجاد یک چهارچوب مشترک و استاندارد برای اندازگیری مهارت و دانش زبانی افراد است.